15 Temmuz 2011 Cuma

gelin çiçegi nasıl tutulmalı

bugün akşam katıldıgım bir dugunde gördügüm bir takım aksilikleri anlatmak istiyorum.

 daha önce de bahsettigim gibi gelinin ruju: ne yazık ki gelinin ruju gitmişti, yani dudak çevresine sanırım kalem çekilmiş ve fakat ruj silinmiş ve sadece dudak kalemi kalmıştı. fotograflarda görmek istemeyecegimiz bir durum oluyor bu bu nedenle rujumuzu her daim tazeliyoruz. bir de gelinin arkadaşları olarak geline dikkat etmemiz lazım. sonuçta gelinin karşısında bir ayna yok ona ayna olmamız lazım.

 bunun yanında gelin çiçeginin nerede tutulacagı çok önemli bence, çiçegi biraz aşagıda tutmak lazım öle tepede sanki her an karşındakine verecekmişsin gibi tutmamalı çünkü çok çirkin bir görüntü oluşuyor zaten çiçek konusunda da abartıya kaçmaya gerek olmadıgını düşündügümü belirtmiştim. sade bir çiçek de olsa abartılı da olsa o çiçek öyle kolun havada gitmemeli. çiçek belimizin ya da kalçamızın hizasında olmalı.
ben bu joanna garcia denen hatuna bayılıyorum. çiçek tamamen bu hizada tutulmalı :)

salma hayek'te de aynı pozu görüyoruz.


cindy crawford için söyleyecek bi şey bulamıyorum kendisi zaten çok rahat bir gelin olmuş o nedenle de çiçegi de bu kadar rahat tutması çok normal. ha kaldı ki ben mi rahat olayım? :) cindy crawford'dan bahsediyoruz burda kadın yaşlanmıyor :D


evet cambridge düşesimiz, hepimizin yeni gözdesi, her ne kadar dügünde halkı selamlamak yerine haldur huldur el sallamayı tercih etmiş olsa da, o da bir insan diyoruz ve dogru çiçek tutumunun bu oldugunu da tüm dünyaya gösterdigini kabul ediyoruz.


bunun yanında bu akşam ki dügünde, gelinin duvagı yüzünde kapalıydı -ki bu da benim anlam veremedigim bir başka nokta- damat açtıgında duvagı tam olarak indiremedi ve duvak gelinin sırtında toparlanmış bir biçimde kaldı. bu nokta da bir allahın kulu çıkıp bunu düzeltmedi, bu nedenle yakın arkadaşlar size sesleniyorum. gelinin gelinligini, duvagını çiçegini düzenlemek toparlamak size verilmiş bir görevdir. ilgilenin arkadaşım :))

hepinizi sevgiylen kucaklıyorum 

fotograflar instyle'dan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder