12 Temmuz 2011 Salı

gelin çiçegi

bugünkü konumuz gelin çiçeği, benim fikrime göre gelin çiçeği gerçek çiçek olmalı. ben sevmiyorum öyle yapma çiçekleri. her şeyin gerçeği olmalı düğünde yapmaya karşıyız belki biraz daha fiyatlı olabilir ama çiçekçi ile bunun pazarlığını yapıp düşürebilirsiniz. 

bi de benim fikrime göre ya gonca gül ya da lale kullanılmalı :) en güselleri bunlar oluyor. yine benim fikrime göre, öyle çok fazla yapay şeyler kullanmayın, mesela tırnak, saç vs. bence gerçekten gelinken yapılabilecek en kötü şey bu. ama takma kirpik kullanılabilir bakışlarınız güzelleşir hele benim gibi kirpik yoksunu bir insansanız :D

bunun yanında dedigim gibi gerçek çiçek kullanmaktan kaçınmayın. bi de renkten de uzak kalmayın derim ben. dügün zaten başlı başına zor bir şey ve çok yakın arkadaşlarınız ve de yakın akrabalarınız dışındaki insanlar için çok bir şey ifade etmiyor. bu nedenle her yerin beyaz oldugu bir dugun insanlarda sıkılma belirtilerine yol açabilir. o nedenle bence çiçekler renkli olmalı :) çiçekler renkli olunca masalara da biraz renk katmak mantıklı olacaktır :) bembeyaz bir dügün yapmaya gerek yok :) 

ben bi kaç tane çiçek önerisinde bulunacagım, bunları google'dan arattırarak buldum hoşuma gidenler bunlar. en azından bir fikir edinebilmek için güzel birer öneri de bulunucam. benim favorim lale, ki önümüzdeki sene kendi dügün törenim ve bir kaç yakın arkadaşımın dügün törenine de bunları önerilemek istiyorum :) kendim olsam lale kullanırım valla billa :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder